Z końcem września zakończyła się ogólnopolska akcja „Z serca dla dzieci” organizowana przez Polski Czerwony Krzyż, Procter & Gamble oraz sieć sklepów Kaufland. W ciągu sześciu tygodni akcji, udało się zebrać ponad 250 000 PLN. Dzięki temu ponad tysiąc dzieci otrzyma produkty niezbędne do zdrowego rozwoju oraz zapas pieluszek Pampers na sześć miesięcy.
W Polsce jest wciąż wiele rodzin, które cierpią z powodu niedostatku. To do nich kierujemy pomoc w ramach akcji „Z serca dla dzieci”. Mamy nadzieję, że w ten sposób poprawimy warunki życia choć części z nich. Pragnę serdecznie podziękować partnerom akcji, ambasadorce Katarzynie Cichopek oraz wszystkim, którzy zdecydowali się wziąć w niej udział i wesprzeć naszych podopiecznych – mówi Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża.
Łącznie w ciągu sześciu tygodni trwania akcji zebrano 251 756, 34 PLN. Kwota ta zostanie przeznaczona na pomoc rodzinom z małymi dziećmi. Liczba przekazanych pieluszek Pampers (ponad 200 000 sztuk) pomoże zapewnić suche noce ponad 1000 dzieciom przez sześć miesięcy. Oprócz zapasu pieluszek, rodziny otrzymają także inne potrzebne produkty, takie jak ubrania, pościel czy piżamki. Wszystko dzięki zaangażowaniu konsumentów, którzy robiąc codzienne zakupy w sklepach Kaufland włączyli się do akcji.
Nasze produkty na co dzień poprawiają jakość życia konsumentów. Cieszymy się, że tak wielu z nich zdecydowało się wybrać produkty P&G, takie jak Ariel, Lenor, Vizir, Pampers czy Gillette, przyczyniając się do poprawy warunków życia dzieci z rodzin w potrzebie - mówi Robert Grzyb, dyrektor sprzedaży P&G w Polsce.
Dziękujemy naszym klientom za wsparcie. Jesteśmy dumni, że tak wielu z nich przyłączyło się do tej akcji. Bez ich zaangażowania pomoc, którą przekażemy na rzecz podopiecznych PCK, nie byłaby możliwa – podkreśla Krzysztof Szponder, wiceprezes zarządu sieci Kaufland.
Katarzyna Cichopek, ambasadorka akcji, wspólnie z wolontariuszami PCK odwiedziła dzieci z rodzin w potrzebie, przekazując im produkty codziennego użytku: Spotkanie z dziećmi na długo pozostanie w mojej pamięci. Uśmiech, który zobaczyłam na ich twarzach, uświadomił mi, jak niewiele czasami potrzeba, aby komuś pomóc. Wystarczą codzienne zakupy. Akcja „Z serca dla dzieci” jest tego najlepszym przykładem, dlatego pragnę podziękować wszystkim, którzy do niej dołączyli!
Akcja miała charakter ogólnopolski, trwała od 20 sierpnia do 30 września br. Udział mógł w niej wziąć każdy, kto robiąc zakupy w sklepie Kaufland wybrał produkty marek takich jak: Pampers, Ariel, Vizir, Lenor, Bonux, Always, Gillette, Old Spice, Fairy, Head&Shoulders, Pantene.
W akcji wzięli również udział pracownicy firm Kaufland i P&G, którzy na rzecz podopiecznych PCK przekazali ubrania, zabawki oraz pościel.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ponad-tysiac-dzieci-w-polsce-otrzyma-pomoc-w-ramach-akcji-z-serca-dla-dzieci